sobota, 18 sierpnia 2018

Jumanji: Przygoda w dżungli- recenzja #9

Jumanji: Przygoda w dżungli- recenzja



Ostatnio szukałam filmu, dzięki któremu będę mogła się "wyłączyć" i po szperaniu po kilkunastu tytułach w końcu natrafiłam na ten!
Opowiada on o czterech nastolatkach, którzy w ramach kary muszą zostać po lekcjach. Przypadkowo jednak odkrywają starą konsolę do gier, dzięki której natychmiastowo przenoszą się do świata gry "Jumanji". Aby z powrotem mogli wrócić do domu nastolatkowie muszą ukończyć grę, a żeby to zrobić Muszą zmierzyć się z sporymi niebezpieczeństwami i jakoś poradzić sobie w otaczającej ich dżungli.

Bohaterowie oraz aktorstwo w tym filmie to naprawdę coś fenomenalnego! Najbardziej podobały mi się kontrasty pomiędzy naszymi bohaterami, a postaciami w które muszą się wcielić. Spencer, czyli typowy nerd staje się odważnym łowcą, gwiazda footbolu Fridge zamienia się w zoologa, którego wcześniejsze mocne strony stają się jego słabościami, Martha staje się nieustraszoną zabójczynią!
Najgorzej jednak z nich wszystkich wyszła Bethany. Jedna z najpopularniejszych dziewczyn w szkole zamienia się w profesora granego przez... Jacka Blacka!




Powiem szczerze. Jack swoją rolą zdecydowanie powala wszystkich w tym filmie. Aktor świetnie wcielił się w swojego bohatera, a swoimi żartami wręcz doprowadzał do wielkiego napadu śmiechu. Jedynie to mogę przyczepić się do Karen Gillan, która w pierwszej połowie filmu mocno odstawała od reszty. Całe szczęście- tylko w pierwszej połowie. W drugiej aktorka ewidentnie się dużo bardziej rozluźniła i dość dobrze komponowała się z resztą obsady.
Muszę przyznać, że wstawki komediowe to największy atut tego film i to właśnie on zadecydował o tym, że bardzo miło będę wspominała ten właśnie film.

"Ale musicie zastanowić się nad jednym. Kim jesteście w tym punkcie życia... i kim chcecie zostać. Macie tylko jedno życie. Od was zależy, jak je spędzicie"

Film mimo tego, że ma masę rozśmieszających nas dialogów, ma jednak również przesłanie, które nasi bohaterowie z biegiem czasu sami zaczynają dostrzegać. Nadaję się on dla starszych, jak i dla młodszych widzów. Wydaję mi się, że obydwie strony, są w stanie znaleźć w nim coś dla siebie.

Co mogę dalej powiedzieć o tym filmie? Jedynie to, że nie jest to może wykwintne kino, ale to chyba nie problem dla osoby, która chce po prostu spędzić miło czas oraz troszkę się pośmiać... Takie filmy są potrzebne, a ten w tej roli sprawdza się naprawdę dobrze.

Film oceniam 7/10. Jako film rozrywkowy jest jak dla mnie wręcz idealny! Można się przy nim naprawdę świetnie bawić.

14 komentarzy:

  1. Zabrałam swojego młodszego brata na ten film do kina i jakie było moje zdziwienie kiedy po wyjściu z sali byliśmy oboje uśmiani :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! Jeżeli mam być szczera to ja tez się nie spodziewałam takich pozytywnych emocji po tym filmie! :)

      Usuń
  2. Film brzmi boards ciekawie! Muszę go kiedyś obejrzeć :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako film rozrywkowy na wieczór sprawdza się idealnie! :)

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego filmu, ale po opisie kojarzę że jest to nowsza wersja starego filmu Jumanji. Różni się lekko fabułą, ale tamten film bardzo mi się podobał:) Dobry, familijny!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest to reboot starszego filmu. Jak dla mnie naprawdę dobry, mimo wcześniejszych obaw o ten film :)

      Usuń
  4. Nigdy tego filmu nie oglądałam i chyba muszę się za niego zabrać, bo wydaje się ciekawy ;p

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Ale trzeba jednak pamiętać, że jest on tylko i wyłącznie czysto rozrywkowy :)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za ten post, bo zastanawiałam się już kilka razy czy ten film będzie dobry dla mnie by po rpostu trochę poleniuchować. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj jeżeli chodzi o leniuchowanie to jest on naprawdę idealny! :D

      Usuń
  6. Tytuł filmu jak i sam film obił mi się o uszy ale jeszcze nie miałam okazji go obejrzeć i myślę, że zmieni się to w najbliższym czasie. Świetny cytaty na samym końcu! Niby kilka zdań a zmusza do małej refleksji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak! Zwykły cytat, a jednak mnie również zebrało na chwilowe przemyślenia w chwili jego wypowiedzenia.

      Usuń
  7. Oglądałam, jest świetny!
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń