wtorek, 7 sierpnia 2018

Złap mnie jeśli potrafisz -recenzja #8

Złap mnie jeśli potrafisz -recenzja



Złap mnie jeśli potrafisz jest pasjonującą historią opartą na faktach. Przedstawia nam ona Franka Abagnale Jr, który w wieku zaledwie 17 lat podając się za pilotów, lekarzy oraz prawników wyłudził z banków kwotę wynoszącą ponad 2,5mln dolarów.

Głównemu bohaterowi Frankowi kibicuje się już od samego początku. No bo nie oszukujmy się. Kto by nie polubił tego urokliwego młodzieńca, który jest niewyobrażalnie dobry w odkrywaniu ludzkich słabości oraz wykorzystującego KAŻDĄ usłyszaną wypowiedź na swoją korzyść? Po za tym jego czarujący uśmiech również dodaje co nieco.

Oglądając film, aż trudno przyjąć do wiadomości, że jest on oparty na prawdziwej historii, ponieważ momentami myślisz "Nie ma szans, aby coś takiego mu wyszło!", a zaraz później nasz bohater uchodzi cało z zaistniałej sytuacji.

Film ma w sobie masę humorystycznych momentów jednak nie na tym o się skupia i w zasadzie to dobrze. Co za dużo to jednak nie zdrowo a Spielberg idealnie nam ten humor dawkował.

Reżyser wykonał kawał niesamowitej roboty i chociaż miałam już wcześniej do czynienia z jego produkcjami to jednak muszę przyznać, że to właśnie ten film będzie u mnie jednym z najlepszych z jego całej twórczości. Tym bardziej, że Spielberg nie do końca w takich się specjalizuję. Po za tym, widząc tak idealnie dobrana  obsadę, aż samemu chcę się uśmiechać na ich widok. DiCaprio oraz Tom Hanks podczas wspólnych scen, aż błyszczą na ekranie. Amy Adams zresztą swoją urokliwą rolą również mnie zachwyciła.

Jedyne co mogę filmowi zarzucić do czas trwania ponieważ przez ostatnie pół godziny może on nam się momentami dłużyć.

Film oceniam 8,5/10. Co prawda mój bagaż doświadczeń jeżeli chodzi o komedie kryminalne jest dość ubogi. To jednak przez ten właśnie film nabrała mnie chęć bardziej zapoznania się z tym gatunkiem filmu.


22 komentarze:

  1. Jeden z moich ulubionych filmów ;) Mogę oglądać w nieskończoność i nigdy mi się nie nudzi ;) Ogromny plus, oczywiście, za fenomenalnego Leosia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! DiCaprio swoim uśmiechem w tym filmem po prostu mnie zauroczył.

      Usuń
  2. Nie oglądałam tego filmu, ale opis bardzo mnie zachęcił. Obejrzę w wolnej chwili.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie oglądnę ten film, myślę, że właśnie tak dawkowany humor idealnie się nada.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu nie oglądałam, ale mnie zaciekawił ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie sie zapowiada! :D dodaje do listy - filmów, które muszę zobaczyć :D
    www.czynnikipierwsze.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten film oglądałam już dawno temu i faktycznie warty polecenia!

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film co prawda ma już kilkanaście lat, jednak na pewno w przyszłości chętnie będę do niego wracać.

      Usuń
  7. Bardzo lubię ten film i też bardzo lubię do niego wracać. Super recenzja :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Film wydaje się być mega ciekawy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę dobry! Mam nadzieję, że Tobie również się spodoba.

      Usuń
  9. Oglądałam ten film, gdy byłam młodsza razem z tatą. Mam do re wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do filmów z dzieciństwa zawsze mam największy sentyment :)

      Usuń
  10. Nie oglądałam tego filmu, ale mój chłopak już tyle razy mnie na niego namawiał:D Może w końcu się skuszę, bo recenzja zachęca!

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się w końcu dać namówić, bo naprawdę warto! ;D

      Usuń
  11. Ja bardzo lubię ten film - jest naprawdę świetny!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń