poniedziałek, 30 grudnia 2019

End of the year MOVIE TAG

End of the year MOVIE TAG


Ile filmów udało Ci się obejrzeć w 2019r.?

29
Spodziewałam się, że zbyt zawrotnej liczby nie będzie, ale jednak liczyłam, że dobije jakimś cudem do tych 50. Trudno mi określić ten rok... Przygniótł mnie trochę ogrom obowiązków, a w momencie kiedy miałam wolny czas to decydowałam się na obejrzenie seriali. 


Twój ulubiony film, który obejrzałaś w tym roku? i twoje największe rozczarowanie

Wybór był dość prosty. Ciągle w zasadzie tym filmem żyję. O czym mówię? O filmie pt. "Historia małżeńska" o której mogliście słyszeć w niedawnej recenzji - https://vebth.blogspot.com/2019/12/historia-mazenska-recenzja-27.html 
Wciąż jestem zachwycona tą produkcją i tym w jaki sposób została ona zrobiona.
Moje największe rozczarowanie było również dość prostym wyborem. Gdyby nie fakt, że byłam na tym filmie podczas kinowego maratonu - to pewnie wyłączyłabym go po kilkunastu minutach i mowa tutaj o "Złe miejsce". Ten film po prostu bardzo zły. Począwszy od marnego scenariusza kończąc na słabym aktorstwie. 


Podsumowanie ocen filmów 2019r.

Moją najniższą oceną jaką w tym roku postawiłam było 3 i jak pewnie się już domyślacie należała ona do "Złe miejsce". Natomiast moim jedynym filmem 10/10 była "Historia małżeńska"

10/10 - 1 film
9/10 - 8 filmów 
8/10 - 7 filmów
7/10 - 5 filmów
6/10 - 5 filmów
5/10 - 2 film
4/10 - 0 filmów
3/10 - 1 film
2/10 - 0 filmów
1/10 - 0 filmów

Serial, który pochłonął Cię w 2019r.

Serial ten w zasadzie nigdy nie był na mojej liście "do obejrzenia". Zaczęłam go  pod wpływem chwili i się w nim zakochałam. Jest to "The crown". Opowiada nam on o losach brytyjskiej rodziny królewskiej. Sposób w jaki on jest zrobiony, wręcz nie odrywa nas od ekranu. Chociaż muszę przyznać, że nie jest to serial na "jeden wieczór". Odcinki sobie dawkuję i maksymalnie jestem w stanie obejrzeć tylko 2 dziennie. W każdym bądź razie na pewno znalazł się na liście moich ulubieńców.


Czy był jakiś artysta do którego się dużo bardziej przekonałaś w 2019r. przez co chciałaś obejrzeć z nim więcej produkcji?

Jasne, że tak. Co ciekawe, było ich dwóch. Jessica Chastain i Emily Blunt jakimś cudem zawładnęły moim sercem. Ciągle czuje duży niedosyt w obejrzanych z nimi produkcjach i z pewnością muszę nadrobić wiele innych. Postaram się to nadrobić w 2020r. w którym planuję się w końcu wziąć do solidnej roboty! 


Ile planujesz obejrzeć filmów w 2020r.?

Jest to dla mnie dość ciężka kwestia. W tamtym zarzekałam się, że obejrzę ich mnóstwo, a mam za to marne 29 (marne, ponieważ kiedyś było ich zdecydowanie dużo więcej). Bardzo chciałabym obejrzeć ich chociaż 50. Głównie dlatego, ponieważ chciałabym móc się z wami częściej czymś podzielić. 



Najbardziej wyczekiwany film 2020r.?

Jestem bardzo ciekawa Jojo Rabbit (polską premierę ma dopiero w styczniu) oraz filmu o Czarnej Wdowie. Jako fanka Marvela jak i Scarlett jestem bardzo ciekawa jak to wyjdzie. 


Najbardziej wyczekiwany serial 2020r?

Z pewnością czekam na "la casa de papel", ale jeżeli nowy sezon Wiedźmina powstanie jeszcze w 2020r to również całym sercem go wyczekuje! 


Jakiego gatunku filmów chciałabyś obejrzeć więcej w 2020r.?

Może niekoniecznie gatunku, ale bardzo chciałabym się skupić w następnym roku na większej ilości starszych produkcji. Mam w nich braki i jednak pasowałoby je kiedyś uzupełnić.


Jakieś konkretne plany od siebie na ten nowy rok? 

Obiecuję to sobie po raz kolejny, ale bardzo chciałabym w  końcu wziąć się w garść i wrzucać posty regularnie. Mam nadzieję, że w końcu mi się to uda. Po za tym bardzo chciałabym urozmaicić czymś tego bloga, tylko wciąż zastanawiam się co byłoby odpowiednie. 

2 komentarze:

  1. Uu ja to mało filmów oglądam, częściej książki czytam.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń